مسابقه “پنجمین دانشگاه ملی هنرهای زیبا” تا سی و یکمین ماه این ماه

[ad_1]

گالری 360 میزبان این مسابقه است تا مزایای بیشتری را برای آثار برنده فراهم کند

مسابقه پنجمین دانشگاه ملی هنرهای زیبا تا سی و یکمین ماه این ماه

پنجمین مسابقه هنری دانشگاه هنرهای ملی که با همکاری گالری 360 (مدیر اجرایی شین هیو می) و مسابقه (مدیر اجرایی لی یونگ مین) برگزار شده است ، تا سی و یکمین دوره ادامه خواهد داشت. مسابقه ملی هنر در دانشگاه هنر ، که در سال 2016 آغاز به کار کرد ، رویدادی است که در آن پایان نامه ها ، ثمره خون و عرق دانشجویان هنر ، به صورت آنلاین برای عموم آزاد است و دارای کارهای عالی است.

امسال 19 اثر برجسته با همکاری گالری 360 از بین آثار شرکت کننده انتخاب می شود و در مجموع 6 میلیون وون جایزه از جمله 2 میلیون وون ارائه می شود. همچنین یک نمایشگاه ویژه آنلاین از طریق گالری واقعیت مجازی (VR) و فرصت معرفی و فروش آثار از طریق پلتفرم Gallery 360 فراهم می کند. پس از اهدای جایزه ، فعالیت های روابط عمومی از طریق مصاحبه با هنرمندان انجام شده در کانال YouTube “Painters” پشتیبانی می شود. هنرمند Won Jae-yoon ، یک هنر معاصر فعال در داخل و خارج از کشور ، آثار استثنایی را در گروه نقاشی ، و هنرمند تجسمی Jin-yeon Choi را در گروه هنرهای شکل دهنده ارزیابی می کند و آثار اهدا شده را بررسی می کند.

فارغ التحصیلان امسال و کسانی که انتظار می رود سال آینده فارغ التحصیل شوند ، که در حال حاضر در یک کالج هنری کره تحصیل می کنند ، می توانند به عنوان آثار هنری زیبا که در واقع به نمایشگاه فارغ التحصیلی ارسال شده اند ، شرکت کنند. می توانید اثر را تا تاریخ سی و یکم در صفحه مسابقه بارگذاری کنید. در صفحه مسابقه سال نو در ژانویه ، عموم مردم حدود دو هفته بصورت آنلاین رأی می دهند و با تلفیق نتایج غربالگری خبرگان ، برندگان نهایی انتخاب می شوند.

شین هیو می ، مدیر عامل گالری 360 گفت: من همچنین با تلاش خودم در کالج یک پایان نامه تهیه کردم. من میزبان آن خواهم بود شین همچنین افزود: امیدوارم این فرصت خوبی برای نشان دادن کار دانشجویان مستعد هنر از طریق مسابقه فارغ التحصیلی و جلب عشق بسیاری از افراد باشد.

گالری 360 ، یک شرکت تخصصی برای یک سکوی نمایشگاه آنلاین هنر ، در سال 2018 تاسیس شد ، یک شرکت ابتکاری در بخش هنر و فناوری اطلاعات (IT) است. یک سرویس گالری مجازی مبتنی بر فناوری VR ارائه می دهد که به رشد نویسندگان ، ژنرال ها ، افراد ، گروه ها و مارک ها و همچنین تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) مختلف راه حل های IT برای بازاریابی دیجیتال برای ارتقا helps کمک می کند.

خبرنگار جونگی لی [email protected]



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید