[2020 NCSI 조사]NCSI کره ای در جهان … 2.6 واحد بالاتر از میانگین ACSI آمریکا

[ad_1]

شاخص رضایت مشتری مبتنی بر ACSI براساس کشور

مانند شاخص رضایت مشتری مشتری ملی کره (NCSI) ، در کل 30 کشور در سراسر جهان ، از جمله EPSI اروپا ، سنگاپور CSISG ، ترکیه TCSI و آفریقای جنوبی SACSI ، رضایت مشتری ملی را با استفاده از روش شاخص رضایت مشتری مشتری ایالات متحده اندازه گیری می کنند ( ACSI).

سال گذشته ، هنگامی که کرونا 19 به دنیا برخورد کرد ، نمره ملی NCSI کره جنوبی 77.0 بود که 2.6 امتیاز بالاتر از امتیاز ACSI آمریکا بود که 74.4 امتیاز را ثبت کرد. طبق صنعت ، ACSI در بخشهای تولید ، توزیع و مالی بالاتر از NCSI است.

با این حال ، NCSI در صنایعی مانند IPTV ، اینترنت پرسرعت ، تلفن ثابت ، پست و بیمارستان پیشرو است. برتری ACSI در صنایع قابل مقایسه معمولاً در نتیجه کیفیت پایدار محصولات و خدمات در ایالات متحده در مقایسه با کره تفسیر می شود.

همچنین در نظر گرفته شده است که منعکس کننده این است که مصرف کنندگان کره ای قبل از استفاده انتظارات بیشتری نسبت به کیفیت پس از استفاده دارند ، در حالی که مصرف کنندگان آمریکایی معتقدند که ارزیابی کیفیتی که پس از استفاده تجربه می کنند نسبتاً سخاوتمندانه تر از مصرف کنندگان کره ای است.

به عبارت دیگر ، به دلیل تلاش های متنوع و مداوم شرکت های کره ای برای جلب رضایت مشتریان طلبکار حتی در شرایط کرونا 19 ، از 13.8 امتیاز پایین تر از ACSI در سال 1998 ، به 2.6 در سال 2020 تبدیل شد

ژاپن پس از بررسی 5 بار در سال در 30 صنعت و 400 شرکت در سال گذشته ، JCSI را راه اندازی کرد. براساس صنعت ، مراکز خرید در اینترنت و بازارهای آزاد با کسب 81.8 امتیاز بیشترین رضایت را از خود نشان دادند.

این بررسی توسط شرکتهای هواپیمایی داخلی (79.2 امتیاز) ، بیمه زندگی (77.5 امتیاز) و فروشگاههای بزرگ (77.3 امتیاز) دنبال شد و خدمات تلفن همراه با 62.6 امتیاز کمترین رضایت را نشان داد. NCSI کره نتایج بالاتری را در بخشهای قابل مقایسه با NCSI ژاپن بدست آورد.

همانند سال گذشته ، صنعتی که بیشترین تفاوت را نشان داد ، خدمات تلفن همراه بود. NCSI و JCSI اختلاف 15.4 واحدی را نشان دادند. این به این دلیل مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد که ارزش ادراک شده خدمات به دلیل بار بالای هزینه ناشی از سیاست تعرفه بالای اپراتورهای تلفن همراه ژاپنی ، کم است. علاوه بر این ، NCSI در مرتبه 5.0 امتیاز برای اوراق بهادار (فروش محصولات مالی) ، 4.9 امتیاز برای هایپرمارکت ها ، 4.2 امتیاز برای بانک ها و 4.0 امتیاز برای اوراق بهادار (فروش محموله)

خبرنگار جونگی لی [email protected]



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید